Alla inlägg under juni 2009

Av hannesblogg - 30 juni 2009 15:07

Hejhej , idag så bärde det av till Marieberg & IKEA med mamma & Charlotte. Fick några saker av mamma :) Två par toppar & ett par shorts.

Nu sitter jag & lyssnar på musik :) Michael Jacksons Thriller , den är verkligen en bra låt! Nu ska jag nog fixa lite på datorn sen så ska jag & mamma  kanske åka & bada :D



Ha det bra så längeeee .......Krammar Hanne ;)

Av hannesblogg - 28 juni 2009 20:35

Michael Jackson R.I.P :( Stackarn dog när han var 50 :(



The king of pop is dead!!!!



1958-2009


Av hannesblogg - 20 juni 2009 16:39

Hejhej igår så var det ju midssommarafton :) Tuvär så orkade jag inte lägga upp ett inlägg som jag hade sagt igår. Men idag så lägger jag in ett litet inlägg. Så nu sitter jag här framför datan och kollar på några smycken som finns på milajki.com. Det finns väldigt snygga smycken där *tycker jag*.

Jag skulle nog villja beställa något smycke därifrån :D Så vi får se om jag kanske beställer. Kommer nog lägga upp lite bilder från igår , dom kommer nog lite senare idag. Nu ska jag nog hitta på någonting annat.

Bilden är på ett armband från milajki! ^^ <3


Krammmmar från miiiig <3


Av hannesblogg - 19 juni 2009 11:37

                                  Hejhej :D

  Idag är det ...... MIDSSOMMMARAFTON :) Idag så ska jag vara med familjen och äta gooooood mat :) Är jätte sugen på jordgubbstårtan som min moster ska baka '' mummmmms ''. Så vad ska ni göra idag?

Kommer nog ett inlägg lite senare idag också!


                                Hoppas att ni får en bra dag!  

                                         Kram Hanne  <3

Av hannesblogg - 14 juni 2009 16:02

Hannes coola moster skriver ett inlägg och lägger in en video... Lamento Boliviano... yeey shake it ;-)...

Av hannesblogg - 14 juni 2009 15:40



Satt nyss och kollade på Akira när han dansade popping i Talang 2009. Han är BÄST :D

Han var en av dom som skulle ha vunnit (tycker jag) :)


kram/hanne




Av hannesblogg - 14 juni 2009 14:46

                             Hejsan!

Nu har jag skaffat en blogg :D Är jätte glad. Fick hjälp av min moster Charlotte.... Tack! Hoppas att ni kommer tycka att det är roligt att titta på mina bilder samt läsa mina inlägg.... Ha en riktigt bra söndag :)

// Hanne

Av hannesblogg - 9 juni 2009 16:58

Nu har det äntligen blivit sommmarlov :D *YEEES*. Ingen mer skola på ett långt, långt tag! Så vad ska ni göra?

Själv så ska jag nog bara slappa , bada & vara med komisar/familjen :)


Kram Hanne :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken glassmak gillar du mest, jordgubb, choklad eller vanilj?
 Vanilj
 Jordgubb
 Choklad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards